Aqua+ kenmerkt zich door met de klant mee te denken, mogelijke risico’s vooraf in kaart te brengen en afspraken na te komen. De klant staat centraal en wij communiceren helder en transparant.
De langetermijnvisie van het bedrijf vertaalt zich in zowel jarenlange klantenrelaties, als in de vele dienstverbanden van meerdere decennia. Dit is de manier waarop wij het bedrijf willen leiden en waaraan beslissingen ten grondslag liggen.
Aqua+ streeft er continu naar om haar ecologische voetafdruk zoveel mogelijk te verkleinen, zodat onze impact op het milieu zo laag mogelijk is. Wij voeren hier een actief beleid in en hebben er concrete meetbare doelstellingen voor opgenomen. Daarnaast zijn onze brandbeveiligingssystemen duurzaam, aangezien ze een lange levensduur kennen en door de effectieve blussing van beginnende branden een grote schade aan het milieu wordt voorkomen.
Wij zijn verantwoordelijk voor de veiligheid van onze medewerkers en doen daar geen concessies in. Wij werken alleen als de werkomstandigheden goed en veilig zijn.
Aqua+ doet eerlijk zaken en levert enkel certificeerbare systemen en kwalitatief hoogwaardige diensten, waarbij nooit de randgebieden worden opgezocht.
Vanuit onze bedrijfscultuur tonen wij respect naar elkaar, ongeacht of het gaat om een collega, klant, leverancier of onderaannemer.
Binnen Aqua+ is geen plek voor pestgedrag of discriminatie, in welke vorm dan ook.
Alle kernwaarden staan in willekeurige volgorde en grootte, aangezien ze allemaal even belangrijk voor Aqua+ zijn.